reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Maja Rusnáková

Maja Rusnáková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Náš najhlbší strach nie je z toho, že sme neschopní. Náš najhlbší strach je z toho, že sme nesmierne silní. Je to naše svetlo, nie temnota, čo desí väčšinu z nás. Nie je nič osvieteného na tom, že sa krčíme iba preto, aby pri nás druhí necítili neistotu. Narodili sme sa preto, aby sme ukázali krásu vnútri nás, krásu, ktorá je vo vnútri každého. Tak, ako nechávame naše vlastné svetlo žiariť, dávame ľuďom okolo nás dovolenie robiť to isté. Ak sme oslobodení od našich strachov, naša prítomnosť spontánne oslobodzuje ostatných." Marianne Williamson Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Všetko zlé je na niečo dobré.

Maja Rusnáková

Všetko zlé je na niečo dobré.

Dnes som prežila veľmi náročný deň. O jedenástej na obed som sa zobudila na začínajúce bolesti, a ako to u mňa už zvykom býva, nikdy nestihnem zobrať tabletku tak, aby včas zaúčinkovala. Neskoro.

  • 11. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 455x
  • 0
Z kaluže do blata.

Maja Rusnáková

Z kaluže do blata.

Každý z nás to dobre pozná. Pripálená omeleta, nohavice obliate kávou, autobus, ktorý zdrhne pred nosom. Áno. Hovorím o všeobecne známom čiernom dni. Aj ja som jeden taký raz mala.

  • 2. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 435x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu